Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

Zgodnie z art.38 Prawo do odstąpienia od umowy poza lokalem lub na odległość konsumentowi nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie produktów cyfrowych które nie są dostarczane na nośnikach materialnych, jeżeli świadczenia rozpoczęły się za zgoda konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku ebooków (treść cyfrowa), ćwiczeń (treść cyfrowa) kursów on-line (treść cyfrowa) konsument traci prawo do odstąpienia od umowy.

Prawo do zwrotu nie przysługuje również konsumentowi w przypadku produktów z działu handmade robionych pod klienta.  

W celu złożenia reklamacji na pozostałe produkty, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Madaja
Rabka-Zdrój

34-700 Rabka-Zdrój

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru nie cyfrowego i nie handmade. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Madaja
Rabka-Zdrój

34-700 Rabka-Zdrój

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Dane przekazane nam w związku ze złożeniem reklamacji lub odstąpieniem od umowy wykorzystane będą w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub odstąpienia od umowy.

Danych zawartych w formularzach reklamacyjnych lub formularzu odstąpienia od umowy nie ma możliwości ich sprostowania/poprawienia. Nie można również sprzeciwić się przetwarzaniu danych i domagać się ich usunięcia do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Po upływie terminu konsument ma prawo domagać się usunięcia swoich danych z naszej bazy danych. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl